keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Suosikkiblogini

Ajattelin nyt ihan huvin vuoksi listata tähän muutaman suosikkiblogini. Ehkä joku löytää niistä itselleen uutta luettavaa ellei jo lue niitä.

Blogit eivät ole paremmuusjärjestyksessä.

Kaktun ja Futuran blogi

Kuten moni muukin, minäkin luen Kaktun ja Futuran blogia. Se on itse asiassa ensimmäinen blogi, jota olen koskaan lukenut. Siisti ulkoasu ja monipuoliset postaukset, joissa on vaihtelevasti tekstiä, laadukkaita kuvia ja videoita. Blogin parasta antia on ehdottomasti mielestäni kirjoitukset. Teksti on sujuvaa ja mieluisaa luettavaa. Pidän todella paljon Kaktun kirjoitustyylistä. Hänen ei tarvitse käyttää hymiöitä, koska teksti on jo itsessään niin elävää. 

"Futura on kokenut valtavan muodonmuutoksen niin henkisesti, kuin fyysisestikin ja lopulta siitä on tullut kiltti, kaunis ja aina parhaansa yrittävä hevonen, joka aina uudelleen ja uudelleen pystyy yllättämään omistajansa piilevällä rohkeudellaan ja loputtomalta tuntuvalla hyppykapasiteetillaan." 

Skyfighter -hevosen ja omistajan yhteiseloa

Blogin kirjoittaja eli Bessie on lukijana myös minun blogissani. Bessie on ahkera kommentoimaan, joten kävin alunperin kurkkaamassa hänen blogiaan ikään kuin ottaakseni selvää, kukas tämä tyyppi on. ;) Liityin lukijaksi, koska olen kiinnostunut raudattomasta elämäntavasta. Blogissa ei ole kovin laadukkaita kuvia tai videoita, mutta yleistunnelma on mukavan leppoisa.

"Elämä potkii päähän, ja Skinny kantaa minua -niin henkisesti kuin konkreettisestikin. Minulla on ollut onnea, kun Skinny on vielä hengissä ja se kuuluu nyt päivittäiseen elämääni. Se olisi saattanut aivan hyvin olla menetetty ikuisiksi ajoiksi, mutta sain sen takaisin. Se on yksi elämäni tärkeistä asioista."

My Little Pony 

Blogin päätähti Viola on pörröinen ja suloinen ponitamma. Kisaponin ura on vaihtunut raudattomaan ja varusteettomaan elämäntapaan, kun omistajan ponivuodet loppuivat muutama vuosi sitten. Kaksikon välistä ystävyyttä on ihana seurata.

"Tatuointi on sitten vähän enemmänkin, kuin rakkaan ponin nimi. Mun parhaimmat ystävät tietää kuinka paljon Viola on vaikuttanut mun elämään. Näitä juttuja en blogissa levittele, mutta olisin varmaan aika hunningolla ilman Violaa. Mä saan olla sille niin paljosta kiitollinen<3"

Näiden blogien lisäksi luen muitakin blogeja, jotka ovat myös tutustumisen arvoisia.

Luetko listaamiani blogeja tai löysitkö niistä itsellesi uutta luettavaa?


3 kommenttia:

  1. Minä luin ennestään jo tuota Kaktun blogia, nykyään kyllä vähän vähemmän, mutta vähintään käyn aina vilkaisemassa jokaisen postauksen. Kesällä luin sitä ihan kuin addiktoituneena, kyllä se vaan on niin koukuttava :D.

    Voi olipa kiva kuulla omasta blogista hyviä sanoja, kiitos :)

    Tuo poniblogi oli minulle ennestään tuntematon ja aloin kyllä seurailemaan, niin söpö se on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "kävin alunperin kurkkaamassa hänen blogiaan ikään kuin ottaakseni selvää, kukas tämä tyyppi on. " <- hehee ;), vai sillätavalla. No, onhan se kiva että kommentointi herättää mielenkiinnon. Kyllä minäkin aina olen iloinen kaikista kommenteista ja vastaan kaikkiin vaikkei olisi sen kummosempaa vastattavaa. Ilman kommentteja olisi aika kuivaa loppupeleissä. On kiva kun on armollisia lukijoita sopivasti, kritiikkiä (haukuista puhumattakaan) en kaipaa, se on semmoinen hyvän mielen väylä. Harmi on ollut seurata tuota Kaktun blogin nettikiusaamista ja oon vaan toivonut ettei satu omalle kohdalle. Onneksi taitaa olla vain melkeen niiden ongelma joilla on tosi paljon lukijoita.

      Poista
    2. Kiva, että löysit itsellesi uutta luettavaa! :)

      Minäkin olin vielä kesällä aivan koukussa Kaktun blogiin ja kävin kurkkimassa blogia useita kertoja päivässä uusien postauksien varalta. :D Tuo nettikiusaaminen on todella ikävää.

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kiitos! :)